Pazarlama Stratejileri
CRM’ de pazarlama kısaca müşteri ilişkileri yönetimi ya da satış süreci sırasında mevcut ve olası müşterilerle etkileşimlerin yönetilmesi sürecini ifade eder. Müşteri ilişkilerini oluşturmak, iyileştirmek ve yönetmek için verileri kullanan herhangi bir strateji veya yaklaşım ‘CRM’ tanımına girebilir, ancak bu terim en yaygın olarak CRM yazılımı veya teknolojisi ile ilgili olarak kullanılır.
İnsanların nelerden bahsettiğini dinleyin, haberleri analiz edin, iç görüler edinin, yükselen trendleri ilk siz görün, sesinizi kitlelere duyurun ve işinizi başarıya taşıyın! Veri toplamadan, dijital yayıncılığa, itibar yönetiminden Sosyal CRM’ de her ihtiyacınıza cevap veren web ve sosyal medya iş platformudur.
CRM pazarlamacılar için neden önemlidir? IP Entegrasyonu Nedir?
Bir pazarlamacı olarak, gönderdiğiniz her kampanyayla ve bundan kaynaklanan her müşteri etkileşimiyle (yeni, mevcut ve olası müşterilerdeki tıklamalar, görüntülemeler ve satın almalar dâhil) değerli bilgiler topluyorsunuz.
Müşteri bilginiz, işinizi büyütmek için pazarlama stratejileri, satışlarınızı geliştirmek için sahip olduğunuz en değerli kaynaklardan biridir. Bilgilerinizi etkili bir şekilde toplamak ve düzenlemek, müşterilerinizin tercihleri hakkında bilmeniz gereken her şeyi size söyleyebilir:
- Hangi ürünleri sevdikleri,
- Neyi aradıkları,
- Bilmeleri gerekenleri vb,
Bir CRM platformu aracılığıyla bu verileri kaydetmeye, düzenlemeye ve anlamlandırmaya ne kadar erken başlarsanız, müşteri deneyimini iyileştirmek ve daha fazla ve daha iyi müşteri ilişkileri kurmak için o kadar çabuk kullanmaya başlayabilirsiniz.
Kampanya Yönetimi
Kampanyaları test etme, öğrenme ve yineleme yeteneği: Büyüyen bir işletme olarak, hedef kitlenizin kim olduğu ve tercihlerinin neler olduğu hakkında öğrenmeniz gereken çok şey var.
Kanallarınızın nasıl performans gösterdiğini kolayca görmenize, hedef kitlenizin pazarlamanızla nasıl etkileşim kurduğuna dair içgörüler elde etmenize ve bu bilgileri kampanyalarınızı ayarlamak için kullanmanıza yardımcı olacak bir araçtır.
Sosyal Medya Yönetimi ve CRM
Analiz Edin; Web ve sosyal medya takip modülü ile analiz edin. Büyük verinin sınırsız potansiyelini keşfedin.
Verinizi Yönetin; Tüm hesaplarınızı etkili şekilde yönetmek için ideal sistemi kullanın. Hikâyenizi anlatın, kullanıcılara ulaşın ve sonuçları ölçerek pazarlama stratejileri geliştirin.
Müşterileriniz İle Etkileşime Geçin; Sosyal ağlardaki müşteri iletişiminizi yönetmek üzere, soruları yanıtlayın, sorunları çözün ve onları mutlu kılın!
Koruyun; Online itibar önemlidir. İtibarınıza yönelik tehditleri analiz edin, sahte hesapları kapatın, arama motoru sıralamalarını takip edin ki üst sıralarda yer alabilesiniz. .
Sosyal Medya Etkileşiminizi Ölçün; Sosyal medya ölçümleme modülü günümüzdeki en büyük ihtiyaçtır.Sekörünüz, markanız ve rakiplerinizin sosyal medya performanslarını incelemeniz gerekir. Bu şekilde pazarlama stratejinizi geliştirin.
Görselleştirin;Tablo ve grafik ile etkileyicidir. İnteraktif ekranlar oluşturun, trendleri görün, analiz edin ve uygulanabilir kampanyalar oluşturun.
Anlayın; Yapay zekâ ile satış fırsatları keşfetmek kolay! Müşteri memnuniyetini artırın ve değer yaratmak için sistemi kullanın.
Birleştirin; Verilerinizi dilediğiniz platforma bağlayın. Gerçek zamanlı gözlemleme ve analizlerle sunduğumuz dijital verilerinizi iş akışlarınızla birleştirin.
Yayınlayın; Birebir ön izleme önemlidir. İleti zamanlama,çok kanallı yayınlama ile hikâyenizi kolayca, istediğiniz gibi paylaşın.