Sipariş Yönetimi
Sipariş yönetimi eskiden’ bir görevdi, artık değil! Odağınızı siparişlerinizi yönetmeye değil, büyütmeye yönlendirin.
Çok Kanallı Bir Sipariş Defteri
Tüm siparişlerinizi tek bir kontrol panelinde toplayın. Siparişlerinize istediğiniz gibi takip edin.
- Tüm satış siparişi kanallarınızla entegrasyonu,
- Çevrimiçi ve çevrimdışı sipariş senkronizasyonu,
- Siparişlerin ve envanterin en hızlı senkronizasyon süresi,
- Siparişleri yerine getirmek için depo öncelik ayarları,
- Envanter yöntemi
- Ön sipariş, ön sipariş veya kısmi sipariş karşılama
- Satınalma siparişi oluşturulması,
Bütünsel ve özel görünümler
Bir pencerede ne kadar veri göreceğinize karar vermenizi sağlayan esneklikte bir sipariş yönetimim sistemi;
- Siparişlerin listesi ve görünümü,
- Tüm gerekli bilgiler tek bir yerde,
- Özel sipariş iş akışları,
- Siparişlere özel alanlar ekleyin veya silin.
- Kolay tanımlama için özel etiketler,
- Standart ve özel fatura şablonları,
- Hızlı sipariş araması için birden fazla kategori filtresi,
Siparişlerde Toplu İşlem
Daha kısa sürede daha fazla siparişe konsantre olabilmeniz için tekrar eden görevleri basitleştirin.
- Siparişleri toplu olarak onaylayın veya iptal edebilirsiniz.
- Siparişleri tekrarlayın,
- Siparişleri toplu olarak dışa ve içe aktarın,
- Siparişlere son tarihler ve etiketler ekleyin,
- Stokta olmayan sipariş kalemleri için hızlı sipariş emri oluşturma,
- Her siparişe yorum veya talimat ekleyin,
- Fatura oluşturun, indirin ve yazdırın.
Kapsamlı nakliye – Sevkiyat Takibi
Gönderi sürecini bütünsel olarak, internet hızında, verimlilik ve doğrulukla yönetin.
- Tek bir yerden birden fazla kurye ile sevk edin ve sevkiyat takibi yapın.
- Varsayılan gönderim yöntemlerini kullanarak akıllı gönderim kuralları oluşturun,
- Gönderi etiketleri oluşturun, indirin ve yazdırın,
- Seçim listeleri ve nakliye bildirimleri oluşturun ve yazdırın,
- Çok parçalı gönderiler gönderin,
- Müşteriler için varsayılan gönderim adresini belirleyin,
- Kuryeleriniz ve müşterilerinizle zamanında iletişim kurun,
Uçtan uca sorunsuz senkronizasyon
- Güvenli, emniyetli ve ölçeklenebilir sağlam bir sipariş yönetimi sistemiyle fark yaratın.
- Tek bir yerden tedarikçiler, nakliye sağlayıcıları, kargo taşımacıları ve müşterilerle etkileşim kurun.
- Günlük aktivitelere bütünsel bir bakış açınız olsun.
- Gerçek zamanlı sipariş durumuna erişim sağlayın.
- Kullanılabilirlik, coğrafya ve nakliye maliyetlerine dayalı özel iş akışları yaratın.
- Sipariş kalemleri eklemek için manuel giriş veya barkod sistemi kurun.
- Eksiksiz sipariş geçmişiyle müşteri ayrıntılarına vakıf olun.
Bir sipariş yönetimi yazılımının faydaları
Sipariş Yönetimi Yazılımı, tüm siparişlerinizin takibini baştan sona işlemek için tek bir konuma getirir, manuel ve zaman öldürücü hataların azaltılması anlamına gelir. Uçtan uca süreç otomasyonu ile her türlü manuel verimsizlik olasılığını ortadan kaldırın.
Maliyetleri azaltın. Çok kanallı siparişler için tek bir ara yüz, çeşitli yönetim ve sipariş işleme görevlerinde yer alan süre ve maliyetleri önemli ölçüde azaltır. Tüm siparişler tek bir yerde olduğundan, toplu işlem yapabilir ve tekrarlayan görevlerden kaçınabilirsiniz.
Daima güncel kalın. Satış kanalları ve kargo ortaklarıyla sorunsuz senkronizasyon, siparişleri alır almaz işleme koymanıza olanak tanır. En gerçek zamanlı sipariş takibi ile siz ve alıcılarınız için anında sipariş ve gönderi güncellemelerini alın.
Ekip verimliliğini artırın. Artık siparişlerinizi takip etmek ve işlemek için sizin veya ekibinizin birden fazla sistemde veya web sitesinde oturum açması gerekmiyor. Geliştirilmiş ekip işbirliği, iyileştirilmiş tatmin ve daha iyi sonuçlar anlamına gelir.