CDP 24
Başarılı Pazarlama için Müşteri Verilerini Birleştirme
“Customer Data Platform” müşteri verilerini toplamayı, müşterinin farklı profillerinin birleştirilmesini, müşteri segmentasyonunu ve omni-channel kampanyalar yürütmeyi sizin için kolaylaştırır.

CDP 24 Nedir?
Google ve Yandex gibi arama motorları, kullanıcının yapmış olduğu sorguya mevcut verileri belli algoritmalardan geçirerek listelemektedir. Arama motorlarının temel amaçlarından birisi kullanıcıya en iyi cevabı ve sonucu sunmaktır. Arama motorlarının sektörel rakipleri olduğu için algoritmalarını herhangi bir şekilde açıklamazlar.
Arama motoru optimizasyonu, web sitesinin örneğin Google algoritmalarında başarılı olabilmesi için yapılan çalışmalara denir. Google, algoritmalarını sürekli olarak geliştirirken web site sahiplerine ise arama motoru optimizasyonu konusunda aşağıdaki mekanizmalar üzerinde çeşitli açıklamalar yaparlar.
- Search Console,
- Analytics,
- Webmaster Central Help Forum,
- Webmaster Central Blog vb.
Bir başka bilgi, Google ekip çalışanlarından bazı dönemlerde çeşitli açıklamalar da yapılmaktadır.
CDP 24 Neler Sunar?
Verilerinizi anlamlı hale getirebileceğiniz tek bir platformda birleştirin.