SEO Danışmanlık Hizmeti

SEO Danışmanlık Hizmeti

Arama Motoru Optimizasyonu yani SEO, İngilizce “Search Engine Optimization” kelimelerinin baş harflerinden oluşan bir kısaltmadır. Günümüzde dijital pazarlama alanında en önemli alanlardan biri de SEO, kullanıcılara arama motorlarında yaptıkları sorgulara yönelik aşağıdaki sonuçları çıkarmayı hedeflemektedir. Arge 24 Teknoloji, SEO danışmanlık hizmetleriyle web sitenize ihtiyaç duyduğu rekabet üstünlüğünü verir. Şirketlerin Google’da büyümesine yardımcı olma konusunda 19 yılı aşkın deneyime sahip olan SEO danışmanlarımız, en üst sıralarda yer almanıza, trafiği artırmanıza ve daha fazla dönüşüm elde etmenize yardımcı olmak için ne yapması gerektiğini bilir. Yardımımızla, en iyi arama motoru optimizasyonu fırsatlarınızın nerede yattığını, uygulama için bir yol haritasını ve başarınızda bir ortak olduğunu anlayacaksınız.

seo-calısmasi

Arama Motoru Optimizasyonu Nedir?

Google ve Yandex gibi arama motorları, kullanıcının yapmış olduğu sorguya mevcut verileri belli algoritmalardan geçirerek listelemektedir.  Arama motorlarının temel amaçlarından birisi kullanıcıya en iyi cevabı ve sonucu sunmaktır.  Arama motorlarının sektörel rakipleri olduğu için algoritmalarını herhangi bir şekilde açıklamazlar.

Arama motoru optimizasyonu, web sitesinin örneğin Google algoritmalarında başarılı olabilmesi için yapılan çalışmalara denir. Google, algoritmalarını sürekli olarak geliştirirken web site sahiplerine ise arama motoru optimizasyonu konusunda aşağıdaki mekanizmalar üzerinde çeşitli açıklamalar yaparlar.

  • Search Console,
  • Analytics,
  • Webmaster Central Help Forum,
  • Webmaster Central Blog vb.

Bir başka bilgi, Google ekip çalışanlarından bazı dönemlerde çeşitli açıklamalar da yapılmaktadır.

SEO Şirketinize Nasıl Katkı Sağlar?

SEO, dijital pazarlamanın temel bir parçasıdır. Çünkü insanlar her yıl trilyonlarca arama yapar ve genellikle ticari amaçla ürünler ve hizmetler hakkında bilgi edinirler. Arama genellikle markalar için birincil dijital trafik kaynağıdır. Bu şekilde diğer pazarlama kanallarını tamamlar. Arama sonuçlarında rakiplerinize göre avantaj sağlamak zor değil! Doğru bir SEO danışmanı bunu sağlayabilir. Daha fazla görünürlük ve daha yüksek sıralama ile rakiplerinizi geride bırakabilirsiniz.

SEO danışmanları, temelde bir reklam ajansının çevrimiçi eşdeğeri olarak özetlenebilecek bir hizmet sunar. Elbette yaptıkları iş biraz farklıdır. İşletmeniz için çok sayıda pahalı reklam oluşturmak yerine, web sitenizdeki perde arkasında çalışırlar, böylece arama motoru sonuçlarında doğal olarak daha üst sıralarda yer alır. Bu, zamanları ve uzmanlıkları için onlara ödediğinizin dışında sizden çok az bir ekstra masraf veya çaba ile yapılır.

Web sitenizin arama motoru sıralamalarını artırmanın, özellikle ilk 10’a ve sonuçta 1 numaraya girerseniz, çok büyük olabilecek birkaç bariz faydası vardır. Çoğu kişi, herhangi bir şey hakkında bilgi ararken Google, Bing, Yahoo veya diğer motorlarda arama yapmak için çevrimiçi olur.

Açıkçası, işletme web siteniz arama motorlarında birinci sayfanın en üstünde gösteriliyorsa, çok daha fazla yeni müşteriye sahip olabilirsiniz.  İşletmenizin ayrıntılarını bilmeden bunun işiniz ve karınız üzerinde tam olarak ne kadar olumlu etkisi olacağını söylemek imkânsızdır, ancak bunun oldukça yardımcı olacağını rahatlıkla varsayabilirsiniz.

Kısacası;

  • Daha fazla trafik elde edersiniz.
  • Doğru kitleyi edinirsiniz.
  • Daha yüksekte bir sıralamaya sahip olursunuz.
  • Web sitenizi kıyaslama yapabiliriz.
site-ici-disi-seo

SEO’da Neler Yapıyoruz?

SEO çalışmaları genel olarak site içi SEO ve site dışı SEO olmak üzere ikiye ayrılır. Google, arama motoru algoritmalarında sürekli güncellemeler ve değişiklikler yapmaya devam ederken, bir şey doğru olmaya devam ediyor. İşleri fazla basitleştiremezsiniz ve yalnızca tek bir boyuta odaklanamazsınız. Kişisel SEO stratejisi; Sayfa İçi SEO ve Sayfa dışı SEO konularına vakıf olmak gerekiyor. Her birinin giriş ve çıkışları hakkında daha fazla bilgi edinmenize ve stratejinizi güncel olacak şekilde yeniden ayarlamanıza yardımcı olmak için, en iyi uygulamalarla birlikte bu temel SEO yaklaşımlarının her ikisinin tanımına yönelik size aşağıda birkaç bilgi vereceğiz.

Sayfa İçi SEO nedir?

Arama motoru botlarının sayfayı yorumlamasını kolaylaştırarak ve son kullanıcılara SERP’den neye tıkladıklarının bir ön izlemesini sunarak arama sıralamalarındaki konumunu iyileştirmek için doğrudan web sitenizde alınan tüm önlemler, ayrıca genel içerik kalitesini, sayfa performansını ve içerik yapısını da dikkate alan optimizasyonlardır. .

Sayfa Dışı SEO nedir?

Sayfa içi SEO, kendi web sitenizde kontrol edebileceğiniz faktörleri ifade eder. Sayfa dışı SEO ise, başka bir siteden geri bağlantılar gibi; web siteniz dışında gerçekleşen sayfa sıralaması faktörlerini ifade eder. Örneğin, sosyal medyada bir şeyin maruz kaldığı maruz kalma miktarını hesaba katan tanıtım yöntemlerinizi de içerir.

Arge24 olarak tüm iç ve dış SEO hizmetlerini sunuyoruz.

SEO Süreçimiz

Arge 24 ekibi olarak bir araya geldiğimizde markanıza ve web sitenize katacağımız değeri, geçmiş deneyimlerimize dayanarak örneklerle sunuyoruz. Herhangi bir alanın çevrimiçi varlığının tam bir resmini gösteriyoruz. Rakipleri, arama sıralamaları, arama ücretli trafik, organik ücretli anahtar kelimeler, geri bağlantılar, metin, resim reklamlar, açılış sayfaları ve daha fazlası hakkında derinlemesine bilgi sağlıyoruz.

Rakiplerinizin ve potansiyel müşterilerinizin web trafiği verilerini ortaya çıkararak: trafiklerinin nereden geldiğini ve kullanıcılarının ne kadar yoğun olduğunu gösteriyoruz. Rakipleriniz için neyin en iyi sonuç verdiğini gösteriyoruz. Ve en önemli anahtar kelimeleri, organik rakipleri, sıralama değişiklikleri, URL’ler ve alt alan adları hakkında veri sunuyoruz. Yan yana 5 alana kadar anahtar kelime veya geri bağlantı profilleri arasındaki benzerlikleri ve farklılıkları karşılaştırıyoruz. Trafiği artıran anahtar kelimeleri buluyoruz. Kaliteli geri bağlantılar oluşturuyoruz. Arama sıralarını izlemenizi sağlıyoruz. Sayfa İçi ve Teknik SEO’nuzu ince şekilde ayarlıyoruz.

SEO’da Sıkça Sorulan Sorular

SEO konusuna hiçbir firma maalesef yüzde yüz başarı sözü veremez. Sebebi ise herkesçe bilindiği üzere Google’ın algoritmasını sık sık değiştirilmesidir. Arge 24 olarak vaadimiz, size SEO konusunda olabilecek en iyi seviyede ve sonuç elde etmektir. 10 yılı aşkın süredir gösterdiği performansla ilgili başarısına referansı ve en yakın tanık müşterileridir.

Somut bir cevap adına, 6 ay içerisinde tam teşekküllü bir SEO stratejisinin etkilerini görmeye başlayabileceğinizi söyleyebiliriz. Sürdürülebilirlik yerine hıza öncelik verirseniz, bu taktikler uzun vadede size zarar verir. Google, siyah şapka taktiklerinin sorumlu olduğu varsayıldığı için, sıralamada ani bir artış gösteren herhangi bir web sitesinden otomatik olarak şüphelenebilir.

SEO sonuçlarınızı daha iyi veya daha kötü etkileyebilecek bir dizi faktör olduğunu unutmamalısınız. Önemli sonuçları görmeden önce geçen süre, sitenizin yaşı ve yetkisi, sıralamanızı engelleyen cezalar ve uzun veya kısa vadeli sonuçları hedefleyip amaçlamadığınız gibi şeylere bağlıdır.

İPUCU:  SEO başarısı için uzun vadeli sonuçları hedeflemek istiyorsanız. Web siteniz daha iyi performans gösterecek ve daha üst sıralarda yer alacaktır.

Şirketiniz dâhilinde SEO uzmanı veya ekibi işe almak, eğitim maliyetleri vb. bir ajans ile çalışmaktan daha maliyetli olabilir. SEO’ya odaklanan Arge 24, her gün farklı sektörlerde sürekli olarak en son SEO tekniklerini kullanma ve uygulama eğilimindedir.  Arge 24 olarak, SEO zorluklarınızı çözebilmelerine destek olabilecek birçok alanda uzmanları olan büyük kadrolar kullanıyoruz.

Arge 24 olarak, genellikle aylık ve ya yıllık sözleşmeler, proje bazlı sözleşmeler ve saatlik istişareler gibi şirketinizin ihtiyaçlarını karşılamak için çeşitli hizmetler ve fiyatlandırma seçenekleri sunar. Çok teknik, kişiselleştirilmiş, proje tabanlı veya devam eden SEO’ya özgü ihtiyaçlarla ilgileniyorsanız bu seçenek daha iyi olabilir.

Kampanya maliyetleri genellikle aşağıdaki başlıklara bağlı olarak farklılık gösterir.

  • Hedeflenen anahtar kelimelere,
  • Web sitenizin geçmişine,
  • Sektöre ve hedeflerinize ulaşmak için gereken iş miktarına,

Büyük ve ya küçük işletmelerle hatta bireysel kişilerle çalışıyoruz. Gerçek sonuçlar veren ekonomik çözümler sunmak üzere son 19 yılda uzmanlaştık.  Dijital danışmanlarımız, sizin için kazanan bir strateji geliştirmek için ihtiyaçlarınızı değerlendirmek için ulaşmanızı bekliyor.

Aşağıda başlıklarını vereceğimiz birkaç SEO aracını belki duymuş olabilirsiniz. Her biri birbirinden farklı süreçleri yöneten araçlardır.

  • DeepcrawlAhrefs
  • Ryte
  • Screaming Frog
  • Majestic
  • Search Console
  • Google Analytics
  • MFI Checker
  • ZeoCrawler
  • SEMrush
  • Similarweb
  • Ryte
  • Botify
  • Oncrawl
  • Sitebulb
  • Ubersuggest
  • Keyword Planner
  • CognitiveSEO

Dijital pazarlama stratejinizi fethetmenize ve SEO performansınızı yükseltmenize yardımcı olacak en iyi SEO aracını bir araya getirdik. Her bir araç farklı bir sürece hizmet ediyor. Bizim görevimiz;  ajans olarak sizin için bu araçları geliştiriyor veya kiralamasını yapıyoruz.

Çıkan veriyi analiz etmek farklı bir süreçtir, biz size bu konuda da destek oluyoruz.  Aldığımız verileri birbirleriyle kıyaslıyor, gerekli yerde birleştiriyoruz. Sizin ihtiyaç duyduğunuz verileri yorumluyor ardından yol haritanızı hazırlayarak rapor olarak iletiyoruz.

Google algoritması, arayanlara güncel olmayan bilgileri sunmak istemiyor. Düzenli olarak güncellenen web siteleri, web sitesinin canlı olduğunu ve yeni içerik sunduğunu gösterir. Ayrıca, arama motoru algoritmalarına, web sitenizi daha sık dizine eklemek için daha fazla neden vererek, zaman içinde daha fazla radarlarında kalmasını sağlar.

Muhtemelen ana sayfanızı sık sık güncellemeniz için bir nedeniniz olmayabilir. Bu nedenle blog, web sitenize düzenli olarak yeni içerik eklemek için daha pratik bir araçtır.

  • Bir blog, hedef kitlenizle bağlantı kurmanıza yardımcı olur.
  • Kaliteli bir blog, diğer sitelere sitenize geri bağlanmaları için daha fazla neden verir.
  • Blog, size dâhili bağlantı kurma fırsatları sunar.
  • Bloglama, uzun kuyruklu anahtar kelimeleri hedeflemenize yardımcı olur.
  • Bir blog, insanları web sitenizde daha uzun süre tutar.
  • Bloglama, web sitenizi taze ve güncel tutar.
  • Hedef kitle ile samimi iletişim kurmanızı sağlayarak organik trafiğe doğrudan etki eder.
  • .Satış kanallarına ziyaretçileri yönlendirmeye de dolaylı katkı sağlar.
  • Aynı zamanda marka bilinirliği ve itibarına da pozitif yönde etki eder.

SERP’ lerdeki tıklama oranları, hemen çıkma oranları, sayfada ve sitede geçirilen süre gibi şeyler, arama motorlarının içeriği sıralamak için kullandığı etkileşim verilerinin tümüdür. Yanıtlayanların çoğu, sosyal medyadaki etkileşimleri test ederek ve ölçerek bu metrikleri iyileştirebileceğinizi gösteriyor.  Paylaşımların getirdiği etkileşimler marka bilinirliğini artırmak, organikten elde edilen brand aramaların artmasını sağlamayı deneyebilirsiniz.